The Sims™ 4 – Review

By | November 17, 2019

Asa cum va ziceam am achizitionat o tableta Samsung Galaxy Tab A 10.1 si am zis sa o testez putin. Asa ca am instalat jocul The Sims™ 4, pentru ca il stiam in versiunea de acum aproape 20 de ani pe PC. Zis si facut, l-am instalat pe tableta, a mers ultra rapid si pare super ok daca vrei sa te distrezi. Doar ca varianta free are o gramada de reclame, peste care daca sari pierzi puncte pretioase, deci alege singur ce vrei sa faci. Pentru un copil de maxim 12 ani eu zic ca merita sa-l cumperi.

The Sims™ 4 – full Review

Asadar eu am instalat jocul The Sims 4 pentru a testa daca o tableta cu doar 2 GB de memorie RAM face fata. A facut cu brio, jocul merge perfect, nu am sa pierd multa vreme in el pentru ca nici nu am rabdare si nici nu am timp de jucat. Oricum ideea de baza este sa ai macar doua persoane in oras, pe care evident va trebui sa-l construiesti de la zero. Cele doua personaje ar fi bine sa fie un baiat si o fata, pentru ca impreuna vor forma mai apoi o familie. Prea multe personaje o sa te incurce, pentru ca va trebui sa ai grija de ele, sa le duci la baie, sa le distrezi, etc.

Primul pas este sa iti iei un serviciu, asta te scapa de unul din personaje o vreme. Evident ca trebuie sa-ti maresti casa, sa o mobilezi, etc. Nu mai zic ca o prima faza ar fi sa te aranjezi putin, daca numele l-ai ales deja la inceput, poti sa te imbraci, sa iti schimbi culoarea ochilor sau a parului, etc. Nu uita sa te ocupi de nevoile fiziologice, inclusiv sa dormi. Dar trebuie sa te si distrezi, sa gatesti, etc. Ti se pare interesant? Descarca jocul gratuit din Google Play si asta e!

The Sims™ 4 - Review